
9 Načinov za povečanje samozavesti pri delu
On June 30, 2022 by admin-tj-vnČe potrebujete dvig samozavesti v vsakodnevni rutini, si oglejte te preizkušene nasvete. Okrepili boste občutek samozavesti, postali bolj umirjeni.
1. Sprašuj
Če ne veste vsega – pa naj bo to zato, ker ste novi na delovnem mestu ali imate nepopolne informacije – se lahko počutite negotove in vodi do pomanjkanja samozavesti. Vendar ne pozabite, da (ne glede na to, na kateri stopnji ste v karieri) nikoli ne boste imeli vseh odgovorov. Zato ne bodite sramežljivi s postavljanjem vprašanj, še posebej, če se počutite negotovi. Namesto tega se oborožite z informacijami, ki jih potrebujete za dobro opravljanje svojega dela, tako da jih zaprosite zanje.
2. Bodite radovedni
Radovednost ne pošilja le sporočila, da ste ambiciozni in željni učenja, temveč vas tudi dobro pozicionira, da se povežete z več ljudmi in se lotite novih projektov. Zato ne opravljajte samo dela, ki je enostavno. Poskusite nekaj novega, nekaj, kar vas le malce prestraši – pa naj bo to prošnja vašega šefa, da vodi naslednji sestanek s stranko, ali učenje HTML-ja. Izkazali se boste bolj samozavestni in pooblaščeni, kot če se držite tega, kar že veste.
3. Sprejmite, da vsi delajo napake
Če moraš biti vedno popoln, se boš vedno počutil neustreznega: ta standard je popolnoma nedosegljiv. Vsak dela napake pri delu. Tudi vi se boste, in to je v redu – od njih se boste učili in šli boste naprej. Poleg tega, ko enkrat opustite potrebo po popolnosti, se osvobodite tveganja in prevzamete nove odgovornosti.
4. Pojdi nad in čez
Pri vsaki novi nalogi si omislite načine, kako lahko žogo odbijete iz parka. Ali lahko predlagate nove ideje, stranke ali izdelke? Ali naredite postopek lažji ali bolj poenostavljen? Ali celo dobite poročilo na mizo svojega šefa tri dni prej? Če se boste potrudili, se boste počutili bolje – in verjetno boste tudi od drugih dobili dobre povratne informacije.
5. Vprašajte za povratne informacije
Ne čakajte, da vam bodo povedali, da vaše delo smrdi ali se sveti – na poti prosite za povratne informacije. S tem dokazujete, da vam je mar za svoje delo in da želite pri svojem delu uspeti. Poleg tega, namesto da bi se zaskrbljeno spraševali, kaj delate narobe, boste dobili boljši občutek za svojo uspešnost, svoje prednosti in področja za izboljšave.
6. Poiščite podporne zaveznike
Poiščite pozitivne sodelavce in mentorje, ki vas podpirajo, ki vas dvignejo, ko se počutite slabo, in ki vam lahko pomagajo pri uspehu pri vašem delu in v podjetju. Vedno se najdejo nasprotniki in ljubosumni tipi, ki želijo videti vaš neuspeh, a če se obrnete na dovolj ljudi, boste zagotovo našli kritično maso, ki vam ščiti hrbet.
7. Poglej Del
Izkazalo se je, da je v starem pregovoru nekaj resnice, “ponarejaj se, dokler ti ne uspe.” Če se dobro oblečete, imate dobro držo, ste prijazni in vzpostavite očesni stik z ljudmi, bo vse to dalo vtis, da ste samozavestni in da imate nadzor. In ko bo preostali svet mislil, da ste samozavestni, boste tudi vi začeli verjeti. Zato se nasmehnite, vstanite naravnost in ja, pojdite naprej in si privoščite ta novi blazer.
8. Zaupajte svojemu črevesju
Če menite, da vas delo ne vodi tja, kamor želite iti, bo to zagotovo vplivalo na vaš duh in občutek samozavesti. Zato bodite res iskreni do sebe glede svojih osebnih ciljev in pričakovanj ter se prepričajte, da jim boste zvesti. Če ugotovite, da svojih talentov ne morete v celoti izkoristiti ali vas vaše delo ne postavlja na pravo pot za kariero, razmislite o tem, kako spremeniti svojo situacijo – naj bo to pogovor s šefom ali iskanje za nov nastop.
9. Proslavljajte svoje dosežke
Če ste prejeli neverjetno oceno uspešnosti ali ste uspeli na srečanju s strankami, ki ste ga stresli, praznujte – zaslužite si! Če boste priznali te uspehe in se nagradili, vas bo spomnilo, kako odlični ste v resnici – in ni večjega dviga samozavesti kot dobro opravljeno delo.