
Nasveti za popolno profilno fotografijo
On February 22, 2022 by admin-tj-vnProfil je namenjen ustvarjanju najboljšega prvega vtisa z vizualnimi elementi, kot so fotografija profila, videoposnetek profila in vaša vizualna identiteta. V tej objavi se bomo osredotočili posebej na zelo pomembno fotografijo profila in dodatne fotografije.
Če ste podjetnik, ki večinoma dela prek interneta, verjetno veste, kako pomembno je, da je vaša fotografija prava. Konec koncev, vaše stranke pogledajo vašo fotografijo in si ustvarijo mnenje o vas in vašem podjetju v manj kot 1 sekundi.
1. Dosledno uporabite nedavno fotografijo na vseh platformah.
To vam bo pomagalo ohraniti enako podobo na vseh platformah, ki jih uporabljate za svoje podjetje. Tako boste tudi takoj prepoznavni za vaše stranke. Ko bodo naleteli na vaš profil na družbenih omrežjih, ne bodo imeli dvoma, da ste TO VI. Uporabite dodatne fotografije, da poveste vizualno zgodbo o tem, kdo ste. To običajno niso fotografije profila, zato so le redko kvadratne. Uporabite jih lahko za družbene medije, vaše osebno spletno mesto in v tisku.
2. Uporabite visokokakovostno kamero. Če lahko, poiščite fotografa.
Zamegljene, neostrene slike; to se bo najverjetneje zgodilo, če uporabljate kamero slabe kakovosti. Če nimate primernega fotoaparata, vam priporočam, da najamete fotografa. Ne bo samo on ali ona vedela, kakšno pozo bi morali zavzeti, da bi izgledali najbolje. Odličen fotograf bo lahko priporočil tudi nastavitve za fotografiranje, ki bi najbolje delovale. Pričakujte, da boste porabili vsaj 1 uro, da dobite eno spodobno fotografijo profila, in do 1 dan, da dobite vse dodatne fotografije.
3. Ne uporabljajte selfija za fotografijo profila.
Da, res lahko rečemo, da je to selfie kljub vašim najboljšim prizadevanjem. Prvič, selfiji ne izgledajo profesionalno. Drugič, moraš biti mojster selfijev, da se res dobro slikaš. Seveda obstajajo izjeme od tega pravila, vendar bi morala večina strokovnjakov in podjetnikov uporabljati profesionalno fotografijo.
4. Gre za osvetlitev, osvetlitev, osvetlitev.
Če pogledate neposredno v luč, boste zaškilili. Če fotografirate proti močni svetlobi, vaš obraz ne bo viden. Dobro nastavljena osvetlitev lahko izboljša vaše lastnosti. Zaradi slabe osvetlitve ste lahko videti utrujeni in razkrijete vse pomanjkljivosti na obrazu.
5. Na svojih fotografijah vedno uporabite barve blagovne znamke.
Ne glede na to, katere barve so v vašem logotipu in vizualni identiteti, si morate prizadevati za uporabo enakega nabora barv in podobnih barv na fotografijah. In izogibajte se barvam, ki se spopadajo.
6. Verjetno boste dobili le 1 dostojno fotografijo od 20 fotografij.
Naj vas ne obupa, ko po fotografiranju pregledujete slike in vidite, kot se zdi, samo slabe fotografije. Resnica je, da je pri večini fotografij veliko slabih fotografij. Na vsakih 20 fotografij je mogoče uporabiti 1 dobro fotografijo. Zato fotografi posnamejo na stotine slik.
7. Uporabite pravilo 1/3 in spreminjajte svojo sestavo.
Slike, v katerih je uporabljeno pravilo 1/3, so bolj privlačne in dobro uravnotežene. Pri fotografiranju si predstavljajte dve vodoravni in navpični črti, ki potekata čez zaslon. Poskrbite, da boste elemente, ki so za vas pomembni, postavili vzdolž teh linij.
8. Leva stran vašega obraza je bolj všečna.
9. Izberite pravo ozadje, da pokažete osebnost ali verodostojnost.
Ozadje, ki ga izberete, vam ne bi smelo ukrasti pozornosti. Prav tako vam ni treba izbrati navadnega, belega ozadja. Odlična ideja je izbrati lokacijo, ki bo povedala nekaj o naravi vašega podjetja ali promovirala vrednote vaše blagovne znamke. Na primer, nekdo, ki ima zeleno okolju prijazno podjetje, bi se lahko odločil za ozadje zelenih dreves in narave. Prav tako si ljudje ponavadi zapomnijo boljše slike, ki kažejo nekaj osebnosti, zato jim dajte nekaj edinstvenega, kar lahko v mislih povežejo z vami.
10. Fotografije pasic so uporabne za družbena omrežja.
Fotografije pasic, kot je ta zgoraj, so veliko širše, kot so dolge. Imenujejo jih tudi naslovne fotografije in se pogosto uporabljajo na spletnih mestih družbenih medijev, kot so Facebook, Linkedin in Youtube. Ker imajo vsa ta spletna mesta družbenih medijev različne velikosti za fotografije pasic, prosite svojega fotografa, naj to upošteva in posname fotografije, ki jih lahko preprosto obrežete na pravo velikost za kasnejšo uporabo. To pomeni, da bi moral fotograf pomanjšati osebo na fotografiji in pustiti dovolj prostora na vseh straneh, zlasti vodoravno, za kasnejše obrezovanje.