
Izboljšajte svojo strategijo Pinterest
On January 10, 2022 by admin-tj-vnAli obstaja način za ustvarjanje več klikov, več prometa in več prodaje s Pinterestom?
Če sledite zgornjim nasvetom, vam bo na Pinterestu dobro. Ne boš najboljši, a tudi najslabši ne boš.
Veliko več lahko storite, da izkoristite potencial, ki ga podjetjem ponuja Pinterest.
Tretji del se bo osredotočil na to, da vas popelje od začetnika Pinterest do Pinterest PRO.
Uporabite preverjeno vsebino
Ko ljudje začnejo objavljati na Pinterestu, običajno samo ugibajo, kaj bi lahko uspelo, in dobijo veliko repin.
Vendar obstaja boljši način za iskanje vsebine, kot da nekaj vržete v steno in vidite, kaj se drži.
Načrtovalnik objav brska po spletu za vsebino, povezano s skoraj vsako ključno besedo, ki si jo lahko zamislite. Nato to ključno besedo organizira glede na verjetnost, da bo uspešna v vaši akciji.
V načrtovalniku objav sem na primer iskal »fitnes«.
Takoj sem imel dostop do vnaprej izdelanih tokov vsebine, POLNE vsebine, ki jih lahko pripnem na svoj račun Pinterest.
Uporaba vsebine, za katero je že DOKAZANO, da deluje v občinstvu, podobni vaši, drastično poveča možnosti za pridobitev repin in všečkov.
Avtomatizirajte urnik vsebine
Kolikokrat bi morali vsak dan objavljati na Pinterestu?
Najmanj 3-krat na dan.
Če pa želite povečati udejstvovanje, bi verjetno morali objavljati bližje približno 11-krat na dan.
vem kaj misliš:
“Kako za vraga ima kdo čas za objavo 11-krat na dan?”
Tam v sliko vstopi avtomatizacija.
Načrtovalnik objav vam omogoča, da ustvarite urnik za objavljanje na družbenih omrežjih. Za vas jih bo celo objavil!
To storite tako:
- Izberite dneve in ure, ki jih želite objaviti v Pinterestu.
- Izberite vrsto vsebine, ki jo želite objaviti.
- Uporabite tokove vsebine za hitro iskanje na desetine preizkušenih kosov vsebine.
- V svoj urnik objav dodajte vse, za kar mislite, da bo všeč vašim sledilcem.
- Oglejte si, kako načrtovalec objav samodejno objavi vse vaše načrtovane žebljičke ob ustreznem dnevu in uri.
S to strategijo boste prihranili ogromno časa pri svoji strategiji Pinterest.
Še pomembneje pa je, da se bosta kakovost in doslednost vaših žebljičkov dvignili (in tudi vaša angažiranost).
Reciklirajte zimzeleno vsebino
Nekateri ljudje menijo, da nikoli ne morejo dvakrat objaviti o isti stvari.
Na primer, lahko napišete fantastičen članek v blogu o tem, kako biti bolj produktiven. Zelo ste ponosni na to in menite, da bo pomagalo mnogim ljudem.
Naredite odlično sliko in jo pripnete na eno od svojih desk s povezavo do odlične objave v blogu.
Navdušeni ste, ker ima na tone ponovitev!
Zakaj bi se ustavil tam?
Zakaj ne bi čez 3 mesece ponovno objavili povezavo do članka?
In spet čez 9 mesecev?
In spet čez 1 leto?
Ni razloga, da ne bi reciklirali svoje najboljše vsebine.
Z načrtovalnikom objav je to izjemno enostavno.
Ko načrtujete objavo, samo preklopite gumb »Recikliraj«.