Skip to content
  • Velnes
  • Socialna omrežja
  • Menedžment
  • Kriptovalute
  • Tehnologija

Calendar

December 2021
M T W T F S S
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
    Jan »

Archives

  • May 2022
  • March 2022
  • February 2022
  • January 2022
  • December 2021

Categories

  • Kriptovalute
  • Menedžment
  • Socialna omrežja
  • Tehnologija
  • Velnes
VSE NOVICE
  • Velnes
  • Socialna omrežja
  • Menedžment
  • Kriptovalute
  • Tehnologija
Socialna omrežja

Etsy SEO: Kako optimizirati svojo trgovino in sezname za iskanje

On December 20, 2021 by admin-tj-vn

Trgovine Etsy potrebujejo SEO, da so uspešne. Naučite se nasvetov in najboljših praks za pomoč pri optimizaciji vaše trgovine Etsy, seznamov izdelkov, oznak in drugega za iskanje.

Če prodajate edinstvene in kreativne izdelke, je Etsy kraj, kjer želite biti.

Vendar, tudi če prodajate ročno izdelane obrti ali redke vintage predmete, je Etsy lahko izjemno konkurenčen. Poln je neverjetnih izdelkov v ponudbi.

Kako lahko vaša trgovina in izdelki izstopajo in vas opazijo?

Trgovine Etsy, tako kot vsak drug kotiček interneta, potrebujejo SEO za uspeh. Dejansko se SEO za trgovine Etsy ne razlikuje toliko od SEO za katero koli drugo spletno mesto.

Če želite povečati prepoznavnost svoje trgovine Esty, je tukaj nekaj nasvetov in trikov, ki vam lahko pomagajo.

Kako Etsy odloča o uvrstitvah?

Če želite izboljšati SEO v trgovini Etsy, morate najprej razumeti, kako Etsy izbere, kateri oglasi se najprej prikažejo kupcem.

Ko Etsy najde sezname, ki se ujemajo z iskanjem kupca, preuči nekaj različnih dejavnikov, da določi, kako naj bodo oglasi razvrščeni. Ti dejavniki razvrščanja na Etsy vključujejo:

Relevantnost.
Ocena kakovosti seznama.
Nedavnost.
Ocena strank in tržnih izkušenj.
Cena dostave.
Prevodi in jeziki.
Navade nakupovalcev.

Navade nakupovalcev so pomemben dejavnik, ki ga morate upoštevati pri optimizaciji trgovine Etsy. Čeprav lahko izboljšate, kako visoko so vaši oglasi uvrščeni, ne bodo zaslužili enakega položaja za vsakega uporabnika.

To je zato, ker Etsy svoje rezultate iskanja prilagodi vsakemu uporabniku, da se ujemajo z njihovim preteklim vedenjem.

Tudi če ne morete ohraniti določene uvrstitve na vseh področjih, še vedno želite narediti vse, kar je v vaši moči, da bi bili najboljša možnost za kupce.

Ključne so natančne ključne besede

Številni prodajalci Esty so izjemno ustvarjalni in nekateri bi morda mislili, da je najbolje, da to ustvarjalnost pokažejo v svojih oglasih v trgovini.

Če na primer prodajate izvirno umetniško delo, ste mu morda dali posebno ime in ga uporabili kot naslov seznama.

Vendar pa so trgovine Etsy podobne vsem drugim spletnim trgovinam, saj bi morale vaše ključne besede odražati tisto, kar kupci dejansko iščejo.

Zabaven, ustvarjalen naslov seznama, ki ne opisuje natančno predmeta, vam ne bo pomagal, da bi vas našli.

Poskusite tudi vpisati čim več podrobnosti. Na Etsyju lahko uporabite ključne besede z dolgim repom, tako kot na svojem spletnem mestu, da boste natančneje opredelili, kaj točno ponujate za prodajo.

To vam lahko pomaga najti kupce, ki so blizu nakupa. Ti kupci natančno vedo, kaj iščejo, zato so njihova iskanja ponavadi bolj natančna.

Izogibajte se ponavljanju istih ključnih besed

Ko najdete ključno besedo, ki se ujema z nekaterimi izdelki, ki jih ponujate, boste morda mislili, da je najbolje, da to uporabite za vse, da jih poskušate prepričati, da jih vsi vidijo kupci.

Ne glede na to, kako odlična je vaša trgovina ali koliko optimizacij ste naredili, bo Etsy vaše oglase prikazal le nekajkrat v enem iskanju. To pomeni, da če uporabljate iste ključne besede za več vnosov, jih večina sploh ne bo končala v rezultatih iskanja kupca.

Če se preveč ponavljate, na koncu tekmujete sami s seboj poleg vseh drugih trgovin tam zunaj.

Tudi če imate v svoji trgovini veliko podobnih oglasov, poskusite uporabiti nekoliko drugačne ključne besede za vsako od njih.

Ne pozabite na oznake

Izkoristite vse prednosti oznak, ki so na voljo na vašem seznamu. Oznaka je le še en način, kako Etsyju povedati, kaj točno prodajate.

Etsy vam daje 13 oznak za vsak vnos, s katerimi lahko ciljate na 13 različnih ključnih besednih zvez, ki opisujejo vaš vnos.

Oznake so odličen način za iskanje čim več različnih ključnih besed, če so ustrezne. Poiščite čim več ključnih besednih zvez, ki se nanašajo na vaš seznam.

Naj bodo razdelki trgovin optimizirani

Nakupovalni razdelki na Etsyju vam pomagajo organizirati svojo trgovino.

Svoje oglase lahko razvrstite v razdelke, ki vsebujejo podobne izdelke, da ostanejo združeni skupaj. To lahko potencialnim kupcem precej olajša krmarjenje po vaši trgovini in iskanje tistega, kar iščejo.

Organizacija je sama po sebi dovolj dober razlog za uporabo razdelkov trgovin, vendar je tudi pomemben del Etsy SEO. Tako kot oznake so tudi razdelki še ena priložnost za vključitev ključnih besed v svojo trgovino.

Če želite kar najbolje izkoristiti razdelke trgovin, bodite pametni pri ključnih besedah, ki jih uporabljate za vsakega posebej. To bi morale biti ključne besede, po katerih se želite uvrstiti, vendar morajo zagotoviti tudi dober opis te kategorije, da bo prodajalcem olajšano brskanje.

Pridobite povezave do vaših seznamov

SEO za trgovine Etsy presega tisto, kar ste navedli v svoji trgovini. Tudi ljudje, ki se sklicujejo na vašo trgovino in se povezujejo z njimi, imajo tudi vpliv.

Ljudje bodo videli, da drugi govorijo o vaši trgovini, kar je odličen način za privabljanje več strank.

To morda ni občinstvo, ki bi ga dosegli sami, in če nekdo drug jamči za vaše delo, pove veliko o vas kot prodajalcu.

Če želite dobiti več povratnih povezav za svojo trgovino, se ne osredotočite samo na svojo trgovino Etsy, temveč tudi na svoje druge spletne objave. To pomeni upravljanje računov družbenih medijev za vašo trgovino in v idealnem primeru celo spletno mesto.

Če ste aktiven in viden v spletu, pomagate več ljudem izvedeti za vaše podjetje in vam daje več možnosti, da se ljudje povežejo nazaj na vašo trgovino in sezname.

Ponudite brezplačno dostavo

Prodajalci na Etsyju imajo možnost, da pokrijejo stroške pošiljanja za svoje oglase ali da jih plača kupec.

Ker je kritje stroškov pošiljanja samo neobvezno, se bodo nekateri prodajalci morda odločili, da bodo imeli kupce za to, kot bi to storili na večini spletnih mest e-trgovine.

Vendar pa je ponudba brezplačne dostave za vaše stranke odličen način, da si več ljudi ogleda vaše oglase.

Seveda imajo vsi radi brezplačno dostavo, zato bi to lahko spodbudilo več ljudi k nakupu pri vas. Toda obstaja dodaten bonus, ko to storite na Etsyju.

Prodajalci, ki kupcem na Etsyju ponujajo brezplačno dostavo, imajo prednost pred tistimi, ki ne iščejo, ker se obravnavajo kot boljša možnost z večjo vrednostjo za kupce.

Če je plačilo za pošiljanje finančno možno, je to nekaj, kar morate upoštevati.

Archives

  • May 2022
  • March 2022
  • February 2022
  • January 2022
  • December 2021

Calendar

December 2021
M T W T F S S
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
    Jan »

Categories

  • Kriptovalute
  • Menedžment
  • Socialna omrežja
  • Tehnologija
  • Velnes

ZASEBNOST

Copyright VSE NOVICE 2022 | Theme by ThemeinProgress | Proudly powered by WordPress